Vendor-independent review of web conferencing services

Ciekawy przegląd narzędzi do spotkań i szkoleń online: Vendor-independent review of web conferencing services.

Nr 1 to rozwiązanie Go To Meeting. Uczestniczyłam w wielu webinariach organizowanych za jego pomocą. Z pewnością jest to dobry soft. Ceny – raczej dla dużych firm lub osób bardzo często korzystających z tej formy spotkań. Chyba 80% amerykańskich i brytyjskich webinarów, w których brałam udział opartych było o Go To Meeting.

Netviwer z drugiej pozycji, to bardzo ciekawe rozwiązanie. Po pierwsze jest wersja po POLSKU! Firma Netviewer poważnie traktuje polski rynek, przygotowano stronę www po polsku oraz materiały informacyjne. W call center, do którego dzwoniłam, aby zapytać się o szczegóły oferty, zostałam przełączona do menadżerki zajmującej się krajami eksportowymi, w tym m.in Polską. Jest więc z kim pogadać a klienci z Polski nie są traktowani jak marsjanie.

Pozostałe 20% amerykańskich i brytyjskich webinariów prowadzonych było na trzecim z kolei rozwiązaniu, czyli Webexie. Oprogramowanie także ciekawe. Próbowałam się dowiedzieć o ceny. W tym celu zadzwoniłam do call center, odpowiedziałam na masę pytań godnych wielkiej korporacji i miałam za max. 3 dni otrzymać telefon z ofertą. Nikt nie zadzwonił a ja się nie przypominałam.

PS. Właśnie się dowiedziałam, że ten ranking prowadzi agencja PR pracująca dla firmy oferującej Go To Meeting. Mimo to, lista daje wyobrażenie ile programów do szkoleń online jest dostępnych i można śmiało z niej korzystać.

Skomentuj

