NetViewer na 1. miejscu

Właśnie dostałam maila od pracownicy Netviewera, z którą jestem od jakiegoś czasu w kontakcie, negocjując warunki współpracy. Z dumą dołączyła to zestawienie Top10 najlepszych programów do spotkań i szkoleń online: http://web-conferencing-services.toptenreviews.com/

Netviewer jest ciekawym oprogramowaniem, szczególnie dla użytkowników z Polski – jak już pisałam jest polska wersja językowa a firma chce działać w Polsce. Minusami są a) konieczność zainstalowania pliku exe na komputerze uczestnika = problemy w firmach, które nie umożliwiają swoim pracownikom na takie działania na swoich komputerach, b) dość niezwykły w porównaniu z konkurencję interface.
Ale tak czy inaczej Netviewera polecam, ja same pewnie wkrótce zaproszę na swój webinar właśnie na tym oprogramowaniu.

5 thoughts on “NetViewer na 1. miejscu

  1. Dzieki za podanie tego linku, wlasnie wczoraj sprawdzilam acrobata do webcastow. Calkiem ok, ale nie ma polskiej nakladki co moze powodowac kilka problemow dla uczestnikow (choc naprawde jest to proste w obsludze).

    Problem jesli chodzi o NetViewer – to widze spory problem i przeszkode jesli chodzi o:
    – przymus sciagniecia softu na komputer uczestnika – to moze byc spory prob wejscia
    – nie wiem czy dobrze zrozumialam ale czy w NetViewer mozna/czy nie mozna uruchomic opcje chat’u

    • Mam takie przekonanie, że polski interface jest przyjaźniejszy dla użytkowników szkolenia online. W wypadku webinarium jest to stosunkowo obojętne, bo użytkownicy raczej słuchają i biorą udział w ankietach (a te przygotowuje się w języku ojczystym) lub piszą na czacie.
      W NetViewerze chat jest dostępny.

      • Jeszcze o chacie – w NetViewer dostępne są dwa rodzaje czatu: publiczny i prywatny. Nie ma natomiast „Optional Chat Moderation/Designation” – co nie jest moim zdaniem przeszkodą.

  2. Testuje obecnie program Netviewer Meet. Dla mnie największą wadą jest słaba jakość połączenia audio (w przypadku gdy użytkownicy mają przeciętne łącza). Szkoda, bo reszta jak dla mnie jest całkiem w porządku.
    Dzwoniłem do obsługi (rozmowa w języku Polskim, rzeczywiście duży plus) gdzie otrzymałem informację, że program jest nastawiony głównie na udostępnianie ekranu i pracę na nim (i tutaj bardzo dobrze się sprawdza, w sam raz dla moich celów), natomiast zakłócenia w głosie są po prostu możliwe.
    Czy Pani ma podobne wrażenia z funkcjonowaniem tego programu (tzn. dobry, porządny program, niestety z zakłóceniami rozmów)?

    • Witam, ja w ogóle mam problem z Netviewer. Program tak spowalnia mój komputer, że prawie nie mogę pracować. Dodatkowo, ponieważ nie mam skonfigurowanego klienta poczty na komputerze (korzystam tylko z gmail na serwerze Googla), mogę zapraszać gości tylko przez Skypa. A to trochę uciążliwe.
      Korzystałam z Netviewer Meet prywatnie ale właśnie do dzielenia ekranu a rozmowa była prowadzona przez Skypa. Więc nie mam dużych doświadczeń z audio przez Netviewer.
      Na podobnej zasadzie co Netviewer działa GoToWebinar i GoToMeeting. Tam, gwarantuję Panu, że nie ma problemu z głosem. Uczestnicząc w webinarach korzystałam z super słabego łącza (edge) i słyszałam świetnie.
      Może te programy więc będą dla Pana ciekawą alternatywą.

Skomentuj

