W ilu webinarach w miesiącu uczestniczysz?

To pytanie zadał czytelnikom swego bloga Roger Courville. Zapytal także „Na ile webinarów w miesiącu się zapisujesz?” W ankiecie możesz wziąć udział klikając tu. Po odpowiedzeniu na dwa pytania, zobaczysz wyniki. Gdy ja dziś w południe kliknęłam swoje odpowiedzi, to ujrzałam takie wyniki:

Od razu rozpoznałam w wynikach ankiety siebie 🙂 Po czym? A po szalonej ilości webinarów, które akurat we wrześniu odwiedzę, czyli ok. 10. Głównie będą to webinary niemieckiego producenta oprogramowania do tego typu szkoleń – Spreed. Link do programu webinarów znajdziesz tu.

Jeśli chcesz zdobyć nową wiedzę dzięki webinarim, przeczytaj ten post z mojego bloga:

Interaktywni uczestnicy, czyli relacja z webinaru Rogera Courville’a i to tym co to jest webinar

A w tym poście znajdziesz link do webinarów w języku niemieckim które już się odbyły i można je sobie odtworzyć.

Czy w czasie webinaru można czuć się jak na szkoleniu tradycyjnym?

Skomentuj

