Amerykańscy specjaliści od social media uczą się m.in. za pomocą webinarów

social media researchPrzeczytałam na jednym z moich ulubionych blogów Social Media Examiner post o tym, że wiedzy na temat marketingu w mediach społecznościowych przybywa w ogromnym tempie (co akurat nikogo nie dziwi). 56% executives zajmujących się tym obszarem twierdzi, że bycie na bieżąco jest pewnym wyzwaniem.

I jak radzą sobie z tym nasze koleżanki i koledzy w USA? 23% twierdzi, że wiedzę pozyskuje z konferencji i seminariów, 18% z branżowych spotkań a 17% z webinarów i szkoleń online. 

Wierzę, że także w Polsce zaufanie do takich metod nauki będzie wzrastało i że webinary szkoleniowe staną się jednym z narzędzi przekazywania i pozyskiwania wiedzy.

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s