Konkursy na najlepsze blogi – moje wzloty i nie-upadki

Dziękuję serdecznie wszystkim tym, którzy zagłosowali na mój blog w konkursie Blog Roku 2010. Nie przeszłam do trzeciego etapu, ale cieszę się z każdego głosu, który otrzymałam.

Cieszę się także, że poznałam fascynujące inne blogi, nie tylko traktujące o świecie profesjonalnym ale i o hobby ich autorów, czy po prostu życiu. Spędziłam nie jeden wieczór czytając je. Polecam!

Jednocześnie niedawno zakończył się inny konkurs, także na najlepszy blog firmowy roku organizowany przez Dominika Kazanowskiego w ramach projektu „Blog jako narzędzie PR”. Była to już trzecia edycja tego konkursu a jurorami byli studenci Instytutu Dziennikarstwa i Nauk Społecznych Uniwersytetu Wrocławskiego.

Wystartowałam w nim w kategorii młodych blogów i zajęłam 5 miejsce. Jest to dla mnie wielki zaszczyt, bowiem tu oprócz treści oceniania były też elementy techniczne bloga (np. sposób nawigacji, umieszczenia ważnych informacji, itp.)

Jednym słowem bardzo dziękuję i tym, którzy stanęli za mną w konkursie Blog Roku 2010 oraz jurorom konkursu na najlepszy blog firmowy roku 2010.

4 thoughts on “Konkursy na najlepsze blogi – moje wzloty i nie-upadki

Skomentuj

