A wszystko zaczęło się 20.06.2010 …

Blog Marty Eichstaedt ma 1 roka 20 czerwca 2011 ogłoszę konkurs urodzinowy na moim blogu!

Dużymi krokami zbliża się pierwsza rocznica mojego bloga. Decyzja o rozpoczęciu pisania bloga chodziła mi od dawna po głowie, ale finalnie podjęłam ja bardzo spontanicznie. Po tym jak ktoś podpowiedział mi, że właśne testował różnice między WordPress’em a Bloggerem i wybral to piewsze rozwiązanie. Zamiast się długo zastanawiać i testować różne systemy, otworzyłam blog (a właściwie dwa, szybko drugi projekt zarzuciłam) na wordpress.com.

To tyle z historii 🙂 Teraz małe podsumowanie, aby 20.06 mówić tylko o konkursie 🙂

Zapytałam sama siebie, co się stało w ciagu tego roku dzięki temu blogowi i tak sobie odpowiedziałam:

Poznałam całą masę wartościwych, fachowych i sympatycznych osób. Pozdrawiam was serdecznie 🙂

Miałam możliwość wystąpienia na konferencjach (Educamp i How To Webcast), umieszczenia gościnnych wpisów na kilku ciekawych portalach a także napisania artykułów do prasy internetowej.

Stałam się dla mini-części rynku (choć zawsze to lepiej niż wcale) rozpoznawalna, jako osoba zajmująca się webinarami.

Zorganizowałam dwie edycje Kursu Trenerów Online.

Mam nadzieję, że dostarczyłam czytelnikom ciekawych materiałów na temat webinarów i że pokazałam, że webinar to nie tylko slajdy napisane maczkiem i machanie rękami przed kamerą.

Poznałam branże, których bez intensywnej obecności w internecie bym nie poznała 🙂

W międzyczasie miałam 2 operacje – to w związku z wypadkiem, o którym też na blogu pisałam.

Czego żałuję?

Że branża związana z webinarami w Polsce nie podchwyciła idei promowania webinarów (że to fajne narzędzie i że warto robić dobre jakościowo webinary).

Co się nie udało?

Zapełnić pięcioma uczestnikami (tak jak planowałam) każdej z edycji Kursu Trenerów Online.

Napisać recenzji o Adobe Connect (jestem na dobrej drodze!) i Webex (nie jestem na dobrej drodze).

Napisać artykułu z case study o wykorzystaniu webinarów w Polsce (jestem na dobrej drodze).

Przenieść bloga na wordpress.org (mam tam już stronę), bo strasznie żałuję, że muszę opuszczać .com 🙂

A teraz zapraszam 20 czerwca do zajrzenia na blog (najlepiej zapisać się na górze do automatu rozsyłającego infomację o nowym poście) i do więcia udziału w konkursie.

Dziękuję wszystkim czytelnikom! Jesteście świetni!

Marta Eichstaedt

One thought on “A wszystko zaczęło się 20.06.2010 …

  1. Pingback: Mój blog kończy 20.06.2011 roczek!

Skomentuj

