Konkurs urodzinowy, wygraj ClickMeeting, książki oraz gry!!!

Co można wygrać:

Nagroda główna – 3-miesięczny dostęp do programu ClickMeeting wraz
z 2-godzinnym szkoleniem nt. stosowania tego programu prowadzonym przeze mnie.

Dwa wyróżnienia (minimum): książki o e-learningu, webinarach i gra edukacyjna.

Co trzeba zrobić:
Odpowiedzieć na pytanie konkursowe (na dole tego postu, w formularzu) i w komentarzu do tego postu napisać dlaczego Tobie jury ma przyznać nagrodę główną.

Terminy:
Konkurs trwa od 20.06 do 29.06.2011. Jury ogłosi wyniki do 10.07.2011.

Ważne:
Jury oceniać będzie tylko wpisy osób, które odpowiedziały na pytanie konkursowe oraz umieściły w komentarzu na blogu:
a. Prawdziwe imię i nazwisko
b. Prawdziwy e-mail

Korzystając z komentarzy na blogu należy zalogować się prawdziwym imieniem
i nazwiskiem oraz prawdziwym mailem lub zalogować się za pomocą konta na Facebook lub Twitter (jeśli, konta są identyczne z prawdziwym imieniem i nazwiskiem uczestnika). Pełny regulamin konkursu.

Pytanie konkursowe:


19 thoughts on “Konkurs urodzinowy, wygraj ClickMeeting, książki oraz gry!!!

  1. Dlaczego ja? Bo nie chcę nagrody głównej, wolę książkę o e-learningu 😉 To jest mój temat i mój zakres działania, zarówno w polu prywatnym (hobby), jak i zawodowym, a z ksiązki mam nadzieję dowiedzieć się czegoś nowego.

  2. Uczestniczę teraz w szkoleniu Train the Webinar Trainer i chciałabym zastosować tę wiedzę w praktyce jak najszybciej ! Chcę uczyć języka obcego w systemie online ale nie przez skype tylko poprzez Click lub Spreed. A w przyszłości wprowadzić także inne szkolenia online. Ja sama bardzo lubię korzystać z webinarów i transmisji online. Uważam to za super narzędzie i bardzo się cieszę, że nie muszę tracić czasu w korkach i dużych pieniędzy na szkolenia tradycyjne. I kto by pomyślał, że stanę się takim „zwierzęciem internetowym”.-)

  3. Nie jem, bo myślę o webinariach, nie śpię, bo myślę o webinariach.
    Jestem niezaspokojona przez głód webinarowy.
    I schudłam przez to, że myślę o webinariach.
    Nic ze mnie mnie zostanie, dopóki nie nasycę się webnariami.
    Marto nie pozwól, żebym umarła z głodu!
    Daj mi główną nagrodę! 🙂

  4. Webinaronomia również i mnie dopadła. Nietrudno złapać tą przypadłość, jako że rozprzestrzenia się błyskawicznie drogą cyfrową z niemałym udziałem pewnego znanego powyższemu i poniższemu (nie ujmując) gronu bloga. Zarażona zapałem i miłością do webinarów pozostaję w nadziei poznania ClickMeetingowych wrażeń 🙂

  5. Dlaczego nie? To idealna nagroda dla ojca, męża i przedsiebiorcy MLM, który korzysta z najnowszych technologii dla rozrywki, nauki i zarabiania pieniędzy 🙂

  6. Dlaczego ja? Odwrócę pytanie, a dlaczego nie, skoro wzięłam udział w konkursie. Uczestniczę w webinarach i cenię sobie ten sposób prezentacji, jak równiez przygotowuję się do stworzenia szkoleń webinarowych.
    Poza tym wgranie nagrody, to ogromna przyjemność, dlatego chcę wygrać. awanie nagrod, to też radość, wic dlaczego niemielibyście sobie takiej przyjemności sprawić. Dwie strony beda uszczęśliwione. Sadze, ze jest to wystarczający powód.
    Pozdrawiam serdecznie Szanownych Jurorów,
    Ewa Masłowska

  7. Interesują mnie tylko książki:), ponieważ po raz pierwszy spotkałam się z webinarium i jestem zielona:)) Chcę się dowiedzieć jak najwięcej z fachowej literatury!! Po za tym jestem nauczycielem i gry szkoleniowe są jak znalazł!
    Nie chcę głównej nagrody! CHCĘ DRUGĄ!
    No i nigdy nic w życiu nie wygrałam:( POWAŻNIE:(

  8. Dlaczego ja? Bo jestem spragniony wiedzy webinaryjnej 😉 Nie jestem orłem w tej dziedzinie, a bardzo chciałbym poszerzyć swój zasób informacji. No bo cóż… Jestem egoistą myślącym tylko o własnym rozwoju i łaknę poszerzania perspektyw oraz nowych możliwości. Egoiści też mogą wygrywać konkursy, prawda?

  9. Bo znam Martę. Bo miałem z nią okazje pracować zarówno online, jak i w tradycyjnych szkoleniach. W kontrolowanym nepotyzmie nie ma nic złego uważam :).
    Poza tym, to poprzez tą współpracę, chyba już swoje nagrody odebrałem, bo nauczyłem się od Marty wielu rzeczy zarówno merytorycznych, takich twardych, jak i miałem okazję obserwować w akcji wcielenie profesjonalizmu, co także dużo mi dało.
    Tak więc nie wiem, kto komu powinien dawać prezenty 🙂
    Dzięki Marta

  10. Działam w europejskim serwisie społecznościowym XING. Tutaj jestem członkiem grupy: „Reden, Moderieren und Führen per Internet ” . Po poznaniu programu Spreed / który obsługuje spotkania/ i przypomnieniu sobie ( dobrze kiedyś znanego i często używanego/ języka wezmę aktywnie udział w tej grupie. Xing dał mi kontakt z P. Martą i możliwość uczestniczenia w jej Webinarach ( zafascynowałem się tym sposobem edukacji) .
    Myślę, że do prowadzenia / lub współudziału / Webinarów potrzebuje 0,5- 1,0 roku.
    Fascynują mnie nowe technologie i dodatkowo możliwość zwiększenia ( przy okazji ) poziomu znajomości języka!
    Grzegorz Franczak

  11. Prowadzę kursy o line dla młodych mam. Chcemy ruszyć z opcją webinaryjną już wkrótce i po prostu baaardzo potrzebujemy tych materiałów:) Mamy się ucieszą , dzieci się ucieszą my się ucieszymy. Taki mały dobry uczynek dla szczęścia całej ludzkości:) Marta będziesz miała same plusy w niebie;)

  12. Od niedawna oprócz zajęć indywidualnych przez skype (nauka niemieckiego) oferuję też zajęcia grupowe – na razie tylko dwuosobowe, ale mam w planach organizację także większych grup, do 5 czy 6 osób. Przeprowadzałam już testy na skype z taką ilością osób i w ten sposób jest to zdecydowanie niewykonalne. Zakładam, że od jesieni będę potrzebowała innego, lepszego narzędzia do takich celów.
    Interesuję się e-learningiem tak teoretycznie jak i praktycznie, więc wypada wziąć udział w tym konkursie 😉

  13. Dzień dobry! Główna nagroda dałby mi szansę na skuteczne dotarcie do wielu osób, które są zainteresowane pogłębieniem swojej wiedzy biblijnej. Według mnie ClickMeeting to doskonałe narzędzie, które chciałbym wykorzystać do propagowania i doskonalenia znajomości Pisma św., ewnagelizacji oraz inspiracji do lepszego życia. Myślę, że apostołowie, gdyby mieli takie możliowści, to z pewnością również korzystaliby z ClickMeeting, aby dotrzeć z ewangelią 🙂
    Mam nadzieję, że udało mi się Państwa przekonać i zachęcić do współpracy.

  14. Sądze, że przydało by mi sie przetestowanie tego o czym staram sie nauczac. Pracujac w osrodku szkolen dla nauczycieli i mowiac o nowoczesnych technologicznie sposobach komunikacji ( w tym o webinarach i narzedziach umozliwojacych takowe)- warto bym wiedziala jak one praktycznie dzialaja..Jak dotad polecam owe narzedzia sadząc, ze sa dobre- ale nie majac osobiście takiej pewnosci. Chcialabym te pewnosc istotnie posiadac.
    Pozdrawiam Kaśka P

  15. Hey Marta,

    Webinary to również dla mnie ważna część mojego biznesu w internecie i jednocześnie doskonały sposób na podniesienie mojej wiedzy i umiejętności w róznych dziedzinach, dzięki uczestniczeniu w ciekawych webinarach.

    Chcę zdecydowanie zwiększyć swoje umiejętności w zakresie prowadzenia webinarów i zacząć je przeprowadzać. Uważam, że jest to doskonały sposób na budowanie relacji z innymi osobami zainteresowanymi tym, co mam do zaoferowania oraz na przekazywanie wartościowej treści. Myślę, że to, co mogłabym pokazać w trakcie webinarów mogłoby pomóc innym w rozwoju własnej działalności i zaistnieniu w internecie, pomagając w ten sposób w realizacji marzeń części osób o byciu szefem dla siebie, decydowaniu o godzinach i miejscu pracy 🙂

    Wygranie gry edukacyjnej to coś, co sprawiłoby mi wielką przyjemność. Uwielbiam takie gry. Połączenie zabawy z nauką przynosi w moim przypadku bardzo dobre rezultaty!!! 🙂

    Pozdrowienia
    Justyna

  16. Pingback: Mój blog kończy 20.06.2011 roczek!

Skomentuj

