Przetestuj swój głos i … ćwicz

Szkolenia otwarte warszawa, webinary, webcasty, szkolenia onlineSwego czasu byłam w Warszawie na „Kursie Mikrofonowym”, którego celem była praca nad emisją głosu.

Ponieważ dziś w GoldenLine zauważyłam, że pojawiły się nowe terminy tego kursu i nowa strona www organizatora, to zachęcam zajrzenia na nią, by:

Kurs wiele mnie nauczył i dał mi wiele do myślenia! Uważam, że każdy kto prowadzi spotkania czy szkolenia online powininen mieć świadomość swojej emisji głosu i jej silnych i słabych stron. A nad tymi ostatnimi – trzeba pracować!

Jestem ciekawa, czy udało się wam zrobić jeden bądź drugi test swego głosu? Jak wyniki?

Skomentuj

