Online Educa, czyli największa konferencja i targi wnet

online educa 2011Od dziś można już przeglądać program konferencji i targów Online Educa, które co roku odbywają się w Berlinie.

Ta, jak piszą organizatorzy, największa konferencja dotycząca e-learningu i jego wykorzystania w edukacji, biznesie
i sektorze publicznym odbędzie się między 30.11 a 2.12.

Wstęp na konferencję jest płatny i to nie mało – kosztuje bowiem 790 Euro, dla studentów 360 Euro. Dobra wiadomość jest taka, że na targi towarzyszące tej imprezie wstęp jest bezpłatny.

W zeszłym roku byłam na Online Educa, właśnie tylko na targach i otwarcie polecam. Daje na prawdę ciekawe spojrzenie na to co się dzieje w e-learningu. Na każdym ze stoisk można się dowiedzieć masy ciekawy informacji od dostawców. A tak o Online Educa pisałam w zeszłym roku.

Podsumowując:

Tu znajdziesz listę wystawców na tragi (wstęp za darmo)

Tu znajdziesz program konferencji

Tu znajdziesz info o kosztach konferencji

One thought on “Online Educa, czyli największa konferencja i targi wnet

  1. Marta,

    Twoja opinia o ubiegłorocznych targach była raczej taka-sobie… Zresztą – z kim nie rozmawiałem z uczestników to raczej z dość sporą rezerwą oceniał imprezę. Głównym zarzutem było to co sama zresztą napisałaś – „antybiznesowość” projektu.

    Dla mnie totalną porażką było 30-to minutowe spóźnienie w rozpoczęciu key-note speacha oraz widok mównic na scenie… Zaraz wiedziałem, że jestem na imprezie „naukowej/akademickiej”, a nie na konferencji nastawionej na rynek.

    Pozdrawiam

    Marek

Skomentuj

