Będę na targach Learntec. Sprawdź moją ofertę dla Ciebie

Learntec 2012Wreszcie! W tym roku dojadę na Learntec, targi i kongres kształcenia zawodowego, uczenia (się) i IT odbywające się w Karsruhe w Niemczech.

Learntec mają opinię targów, na których można znaleźć najnowsze oferty i trendy z obszaru e-learningu i kształcenia zawodowego (tu sama jestem ciekawa, czy będzie to bardziej kierunek szkoleń miękkich, czy twardych).

Organizatorzy zapowiadają, że w tym roku nacisk kładzny będzie na Mobile Learning, Blended Learning, Serious Games, Social Media i … – zobaczymy.

A to moja oferta dla Ciebie …

Obejrzyj listę wystawców i daj znać w komentarzu poniżej, która z firm Cię interesuje i tym samym, na które stoisko mam pójść a potem opisać ofertę firmy czy też wrażenia ze stoiska na blogu.

Na targach będę drugiego dnia, więc zmierzam też odwiedzić kilka wystąpień, które będą odbywały się w hali targowej. Jeśli coś z tej listy też cię zainteresuje, to także daj znać w komentarzu poniżej. Postaram się tam dotrzeć i zdać relację.

Zapraszam więc do pola „komentarz” poniżej …

 

3 thoughts on “Będę na targach Learntec. Sprawdź moją ofertę dla Ciebie

  1. Marto,
    to fantastycznie, że się tam wybierasz! Wstepnie przejrzałam listę wystawców i jest ich niekończąca się lista:)
    W treści Twojego wpisu zaciekawiła mnie informacja o Serious Games. Czy możesz coś więcej na ten temat napisać? Czy możesz odwiedzić stanowisko firmy, która się tym zajmuje?

    Serdecznie cię pozdrawiam
    Justyna

  2. Witam Pani Marto,
    Moja prośba o odwiedzenie stoisk firm z obszaru e-learningu i kształcenia zawodowego zwłaszcza ze szkoleń twardych.
    Pozdrawiam Serdecznie,Cezary

Skomentuj

